OT: Kto este nakupuje u ***, was: power LED 10W

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Prosinec 3 10:11:49 CET 2007

to mas asi pravdu... Takze na experimenty s thereminom si radsej zabalim
suciastky v robote kym odidem :-) Su tam len odpory a kondenzatory, ale
po minulorocnych skusenostiach s kupovanim odporov a kondenzatorov do
elektronkoveho zosilnovaca tu firmu uz nemienim navstivit...