OT: Kto este nakupuje u ***, was: power LED 10W

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Pondělí Prosinec 3 10:00:47 CET 2007

Mno, vidim ze som to len zbytocne zamotal... Som chcel povedat, ze ak by tam boli predavaci (akehokolvek pohlavia a vyzoru) slusni a ochotni (co znamena investiciu do selekcie a patricneho skolenia), ani tak toho viac nepredaju, tak naco by investovali... Tak isto aj s tymi datasheetmi atd.

wek