Odsledovani DO klimatizace

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Neděle Prosinec 2 20:52:34 CET 2007

Sencor SAC1200. Presne neco takoveho bych chtel udelat taky, ted to topi
az moc a rgulaci provadim dverma ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Kral
Sent: Sunday, December 02, 2007 8:39 PM
To: HW-news
Subject: RE: Odsledovani DO klimatizace

Jake mate ovladani/klimu? Kdysi jsem neco podobneho delal - potreboval
jsem udelat dalkove ovladani klimy rizene z PC, takze bych mohl
poskytnout prikazy.

JK

Zdravim, chtel bych zkusit odsledovat system infra DO ke klimatizaci
(zamer je snad jasny ;-) ) Par otazek:
- jak detekovat IR vysilani? Staci normalni ledka a na ni osciloskop
(vim ze ledka pri osvetleni se chova trosku jako fotodioda, ale nevim
jak na IR) Citlivost neni dulezita, muze byt primo u vysilaci. Pak
pripadne doplnit zesilovacem a detektorem? (ted nemam u sebe osciloskop)
- nezkousel to uz nekdo? Mam dojem, ze se pri zapnuti odeslou vsechny
info -> mod, teplotu atp. si pamatuje ovladac....

Dik za pripadne namety. Zkousel jsem ucici se DO na PDA, ale na klimu se
nechytl (TV funguje)