3D modelovaci software

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Prosinec 2 17:20:36 CET 2007

Omlouvam se, ze pisu na tento odkaz, ale puvodni dotaz jsem bral asi na
jinem PC.
Pro interier pro sebe pouzivam program 3D Home architekt. Je to na dvou
disketach. Mam jej asi deset let a jedine co mi vadi, tak ze neni v metricke
forme. Na prepocet jsem si velmi rychle zvyknul. Jestli je tato verze free
nevim.
Pouzivam jej jen pro svoji soukromou potrebu v rodine.  Dnes je
pokracovatelem tohoto programu zrejme http://www.chiefarchitect.com
J. Polivka

> Zdravim,
>
> ja opytam:
> Mam doma 8-rocnu dceru. Je to uz student? Mozem nakupovat
> software na jej meno a pouzivat ho?

Ne, muzete ho nakoupit a ona ho muze pouzivat. Jestli v tom potrebujete
naktreslit barak, budete ji muset stat za zady a diktovat, kde ma jak
klikat.
Ale zase nevim, jestli si na vas pak nekde nebude stezovat, ze zamestnavate
nezletile :-))))

Jakub Serych