Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Prosinec 2 10:41:49 CET 2007

- koukam muj mail se nekde zatoulal :-( takže jeste jednou :
*****

 jojo sledujeme sledujeme :-) bohužel od minulého týdne už se nedá nic :-(
 snad jen nasdílet kartu  a "podělit se" .... dreamy , ipboxy jsou pořád to
 nejuniverzálnější. Zázraky se dají udělat i se stařičkým Filipesem 6010
nebo
 se SkyStar 2 do PCI - bohužel nejsou momentálně klíče a je tma na českém
 satelitním nebi. Na druhou stranu CS link toho konecne nabízí docela dost
 což sice i Digi ale tam je kvalita obrazu v pravdě digitální :-( samá
 kostka. Myslím se vyplatí zainvestovat do CSlinku - s procesem pozemní
 digitalizaci to v nasem státě vypadá prozatím podivně ...

 DJ