Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Dee Jay deejay@email.cz
Sobota Prosinec 1 20:42:05 CET 2007

jojo sledujeme sledujeme :-) bohužel od minulého týdne už se nedá nic :-(
snad jen nasdílet kartu  a "podělit se" .... dreamy , ipboxy jsou pořád to
nejuniverzálnější. Zázraky se dají udělat i se stařičkým Filipesem 6010 nebo
se SkyStar 2 do PCI - bohužel nejsou momentálně klíče a je tma na českém
satelitním nebi. Na druhou stranu CS link toho konecne nabízí docela dost
což sice i Digi ale tam je kvalita obrazu v pravdě digitální :-( samá
kostka. Myslím se vyplatí zainvestovat do CSlinku - s procesem pozemní
digitalizaci to v nasem státě vypadá prozatím podivně ...

DJ

----- Original Message -----
From: "Tomáš Tomáš" <tom.tore@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 01, 2007 8:20 PM
Subject: Jaky je stav neoficialniho satelitniho prijmu programu?

Tak jsem se prave dozvedel, ze Nova zacala vysilat novy program Cinema pres
satelit, dale jsem zjistil, ze pro prijem je nutne mit kartu CS Link za cca
2k Kc.

Tak si tak rikam, jaky je sucasny stav , co "zakodovane" lze prijimat bez
oficialni karty a jaky prijimac je pro tyto "kouzla" in. Naposledy co jsme
to sledoval letel DreamBox  a snad slo prijimat CS i Sloval link.
Je tu nekdo kdo sleduje vyvoj?