Nejasnosti s PICem - konfiguracni bity

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Prosinec 1 17:49:57 CET 2007

Jenze ono to o nicem jinem, nez je uvedeno v tom PDF, neni. Vzdycky
cekam tak dlouho, jak to je jen v aplikaci mozne, tedy co nejdele. Pokud
chcete "na doraz", neni vychazet z ceho jineho, nez zase z PDF od
vyrobce. Tomu co se tam pise verit muzete, Microchip ADC opravdu umi
(pokud to ja mohu posuzovat). Prakticka zkusenost je jedina a to ta, ze
s ADC od Microchipu jsem nikdy nemel problem, alespon ne takovy, za
ktery by jejich ADC mohly ;).

--
Jiri Bezstarosti