Akumulatorove vrtacky

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Sobota Prosinec 1 12:55:43 CET 2007

No já bych věděl, dlohou jsem nemohl najít vhodný motorek s převodovkou na
děckám na minikáru, tak kdybyste se chtěl zbavit pár kousků - tady by byl
asi pohon 4x4 aby se to aspoň hnulo, tak bych byl docela rád. No a případné
další by se daly použít na savoniův rotor co jsme kdysi měli z krokáče.

Kolik že jich to máte?

Děkuji, JL.

----- Original Message -----
From: "Ales Prochaska" <prochaska@alsoft.cz>

Co by se tak dalo delat s akumulatorovymi vrtackami bez akumulatoru? Diky
ponekud nesrozumitelne cenove politice vetsiny dodavatelu je nova
vrtacka i dvema sadami baterek levnejsi nez baterky samotne, takze se
mi doma i v praci hromadi vrtacky a sroubovaky bez baterek :-) a
premyslim, na co rozumneho je vyuzit.