MAX5102 nebo jiny DA Re: Zadny PIC nema DA?

pyrin pyrin@volny.cz
Sobota Prosinec 1 09:06:37 CET 2007

Aha a ja asi tusim na co to bude. Ted si tu hraju s TOU F410, ktera ma 2
12bit D/A na sobe. Zatim jsem vymacknul jen trojuhelnikovy prubeh s
rozlisenim 12bit nahoru a dolu a kmitoctem cca nic moc. Repsektive zmeny
pricitane po jedne do maxima a pak odcitane po jedne do minima se provadeji
s kmitoctem 862kHz coz odpovida cca 5ms z 0 na 100%. Je pravda, ze z toho
leze proud maximalne 2mA podle DS, ale prakticky kdyz to zatizim odporem 2k,
tak na nem mam rozkmit cca 3,4V a to by uz slo pouzit jako reference.
Maximalni dosazitelne napeti v DS je uvedeno VDD-1,2V.
Jak rikam do rizeni motoru nevidim, delam do brambor.
pyrin/j.matous

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 01, 2007 8:44 AM
Subject: Re: MAX5102 nebo jiny DA Re: Zadny PIC nema DA?

Nemam zadne zvlastni naroky, ale zda se, ze paralelni rozhrani se moc
nenosi. Jakmile ho tuknu v nejakem selectoru paralel interface okamzite
se mi to scvrkne na par kousku a ty vetsinou nevyhovi kvuli nejake
kravine - treba ze maji proudovy vystup (chci napetovy) nebo nemaji dva
kanaly.

Radek Vicek