Infra kamery

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Prosinec 1 08:54:32 CET 2007

 1.12.2007, 8:47:30

Kdyby bratr misto fyziky studoval stavarinu, mozna by se zeptal zda to
okno je nove, nebo uz letite. Ty nove okna se obcas delaji z pokoveneno skla
ktere odrazi dlouhovlne IR dosti dobre. Taky asi dost zalezi jake IR
ta kamera vlastne chyta, popr. jaky byl pouzit filtr.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz