Ruseni CPLD

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Srpen 31 17:44:58 CEST 2007

Pochopitelne takto na dalku je tezke rici o co jde a take nevim, jake
jsou Vase znalosti a zkusenosti, abych se treba neptal jako zacatecnika
ostrileneho kozaka, coz tady obcas vyvola pocit, ze nekoho podcenuji,
coz bych opravdu nerad. Takze zkusim obvykle moznosti.

Ta linka co vede k Vasemu resetu, jak je to dlouhe, cim je to buzene,
tece tam nejaky proud ? Zkratka jestli to neni vylozene "antena".

Prestane k tomu problemu dochazet, pokud ten reset pripojite tvrde do
neaktivni urovne ?

Jak mate resenou zem a napajeni ?

--
Jiri Bezstarosti