OT: konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not to C" Was: Vyctovy typ v C

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Srpen 31 17:00:01 CEST 2007

Chapu, ze vam C neni po chuti. Chapu, ze vyzdvihujete jeho nedostatky.
Ale pokracovat tim, ze doporucite Pascal.... Abych parafrazoval jednu
prima knihu: To snad nemyslite vazne, pane Waclawek?

Mimochodem - i v C ci ASM jde psat krasne citelne, udrzovatelne (dalsi
...elne si kazdy prida sam) programy. Naopak v kazdem jazyce (vcetne
ruznych modul, C# - kazdy dosadi svuj oblibeny) jde psat desne
slataniny...
Marek