konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not toC"Was:Vyctovy typ v C

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Pátek Srpen 31 14:25:34 CEST 2007

At 14:09 31.8.2007, Slavomir Skopalik wrote:
>4. C/C++ pada s silenym systemem headru (kdo nezazil nepochopi)

Tohle je dlouho tradovany FUD pascalistu. Headery vyzaduji o jednu az dve
mozkove bunky vice nez TPUs. Neni s nimi zadny problem a nepamatuju si, kdy
bych s nima resil za celou svou programatorskou praxi (jakkoli kratkou)
nejake problemy.

>5. A protoze je C/C++ tak dokonale, tak c# vice pripomina Dalphi, nez C/C++

c# neni nahradou c++ a nemyslim, ze by tak bylo mysleno.

Prakticky vsechny velke komercni nativni aplikace jsou v C++ a to proto, ze
C++ je vsude, je pro nej nejvic knihoven, je pro nej nejvic literatury, je
dostatecne dospele, je standardizovane a je pro nej dostatecne mnostvi
intelektualniho delnictva ;o)

Zadny jiny jazyk toto nesplnuje. (Puvodne jsem tam mel IMO, ale pak jsem ho
smazal ;) )

Samozrejme ze pro jine nez nativni aplikace, napr. webove apod. se bude
pouzivat neco jineho nez C++, ale prakticky ze stejnych duvodu, ktere jsem
uvedl vyse.

Ja jsem spokojen se svym C++, Perlem, na webu s php. Je to dano povahou me
prace a je tudiz jasne mozne, ze existuji lide, kteri pouzivaji neco
jineho, sice jim nerozumim, ale rozmlouvat jim to nebudu ;)

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.