konecne poriadny piatkovy flame na temu "to C or not toC" Was:Vyctovy typ v C

dejfson dejfson@gmail.com
Pátek Srpen 31 11:42:11 CEST 2007

C++ rulez!
normalni cecko uz ani neumim. <big_flame> abych pravdu rekl, je to evolucni
proces. vetsina jedincu zacina na tech jazycich ktere jsou nejjednodussi na
nauceni (pascal). a kdyz se zacne zlepsovat, zacnou mu vadit limitace
jazyka, presedla na jiny jazyk (C) a pak nekde u zkusenejsiho kolegy uvidi
jak se suprove pise program v C++ a rekne si ze by to mozna mohl zkusit.
zkusi a zjisti krasu takoveho jazyka. .... nekteri se ovsem zaseknou na
pascalu. z casti proto ze nepotrebuji ficuriny vyssiho jazyka, z casti proto
ze si nedaji tu namahu podivat se jak by se to dalo resit 'elegantneji'
(jojo, to je flame jako prase!). </big_flame>

pozn: prosel jsem  basic/pascal na legendarnim pocitaci Ondra (!!), pak na
IQ, pak jazyky na PC: asm, pascal, C, C++. Nyni pouzivam aktivne C++ a nikdo
by me nedonutil na PC(!) psat programy v jinem jazyce. kdyz se navic
zamyslite nad produktivitou kazdeho z tech jazyku, je jasne z C++ vede.

paradoxne u takove 8051 jsem pouzival programovaci jazym PLM. V te dobe
(1990) byl _mnohem_ produktivnejsi nez jeho ceckove ekvivalenty