Lupa

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pátek Srpen 31 10:15:44 CEST 2007

jj, na kvalitnu pracu treba kvalitne nadobicko :-) Zenske v nasej
osadzovni pouzivaju toto
http://www.garoma.cz/index.php?list=008-002-000001&id=20008&sel=002&pg=1
a praca pod tym je uplne o nicom inom. Clovek sa nauci aj poriadne
pajkovat ked vidi to s cim bol doteraz uplne spokojny pod mikroskopom :-)
b.