FTDI BitGang - rychlost

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Pátek Srpen 31 09:19:17 CEST 2007

Zdravim,
napada me hledat chybu na jinem konci - jak rychle vam lezou data z toho
  usb ? No, pokud vam ta aplikace bezi na Windows a pro generovani
vysilani mate v Delphi pouzity timer (originalni z delphi), pak
minimalni cas u takoveho timeru cini 20-50ms +- nejake drobne. Je proto
lepe pouzit hptimer, ci jiny ekvivalent (free napr. na www.torry.net ).
Toz tak. Mejte se. Tyca.