Záhada hlavolamu aneb stabilizátor s LM723

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Srpen 28 17:05:37 CEST 2007

Dobry den,

v istej konstrukcii v AR v dobach minulych bolo obmedzenie prudu
realizovane pomocou externeho tranzistora namiesto toho interneho v
MAA723. Vraj ten vnutorny tranzistor obcas odchadzal, ked cez bazu
tiekol velky prud.
Moznoze je uz v kytickach. Skus odpojit vyvody 1 a 10, a pripojit
vonkajsi tranzistor na snimaci odpor a vyvod 9 (vid DS).

Richard Kaliciak