Lupa

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Srpen 30 21:16:17 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 30.8.2007 od Rollfree:

> Mohli byste se prosim podelit o prakticke zkusenosti a pripadne o
> nejake doporuceni (vhodne parametry, dodavatel) ? Neni tam nejaka
> mez, kdy uz je vetsi zvetseni kontraproduktivni ?

Jestli chces lupu opravdu casto pouzivat pro vaznou praci, pak vrele
doporucuji hodne rychle zapomenout na dodavatele typu GME, GES, TIPA a
vsechny podobne. Ty lupy stoji za prd, nejen ze stoji za prd optika
(neni to na poradne koukani, zaostris jen tak uprostred, kolem to bude
stat za houby), ale i mechanika (lupa je tezka, kdyz se to nebude
prevazovat, tak to bude aspon porad padat a nebude drzet).

Ja jsem jednou videl super skvelou lupu na Amperu, meli ji tam
vystavenou, pod ni meli osazene plosne spoje a mohl ses podivat, jak
to je videt, poradne prozkoumat i pohledy do okraju apod. Ta kvalita
byla nesrovnatelna s temi levnymi klumpy (take tu mam jeden klump).
Byla to tahle firma:

http://www.garoma.cz

A ta lupa vypadala nejak takhle:

http://www.garoma.cz/index.php?id=9900&sel=8

Kontaktuj je a vyzadej si nabidku. Nebyla uplne levna, ty ceny
zacinaly nekde na 4 tisicich bez DPH, klumpy lze koupit kolem
tisicovky. Nicmene ja jsem se tenkrat ulakotil, protoze lupu zatim
vazne moc nepotrebuji, tak jsem si rikal, ze by to byly vyhozene
penize. No a byly to opravdu vyhozene penize, tech asi 12 stovek bez
DPH, protoze ji fakt nepouzivam a akorat mi tu zabira misto. Az budu
priste kupovat lupu, tak uz setrit nebudu.

V kazdem pripade, pokud lupu potrebujes, investuj radeji hned napoprve
vic penez, protoze jinak budes akorat nastvanej a stejne ty penize
nakonec das... No a doporucuji ti tam zajet a nechat si ji poradne
ukazat, poradne ji prozkoumej, jak kvalitni je ta optika. To za to
stoji si ji vyzkouset a ten cas tomu venovat, aby ses pak nedivil.

PS: Jo a rekni jim, at mi pak poslou provizi :-)))

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz