OT: presny prepocet tlaku na hladinu more - matika

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 30 14:21:07 CEST 2007

No prave - prijde mi to cele takove uchylne pocitani super presnych
veci, pomoci cisel vycucanych z prstu jak se to zrovna hodi.

 > PS. Co je to "zabickari"?

no žabičkaři = majitele žabiček nejlepe rosniček, ale asi je nekrmi
protoze dnes u nas melo byt 20st a lejt jak z konve - je celkem hezky a
teplo ;-)

Radek Vicek