FTDI BitGang - rychlost

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Čtvrtek Srpen 30 13:55:28 CEST 2007

Zdravim,

   aj ked potencial FTDI obvodov velmi nepoznam, tak sa obavam, ze bez
inteligencie "dole" (jednocip, ktory by to realizoval za vas) to asi
velmi nepojde. Vychadza to z podstaty USB, ked postupnost
zapis-citanie vo fullspeed trva cca 1ms (viem, je to velmi
zjednodusene, a da sa dopracovat aj k trosku lepsim vysledkom, ale za
inu cenu). Mozno niekto, kto pozna lepsie FTDI obvody vycaruje lepsie
riesenie ...

Slavo T.