OT: presny prepocet tlaku na hladinu more - matika

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Srpen 30 13:51:33 CEST 2007

No nemcina neni problem (kdysi byla i maturita ;-) a dekuji hledal jsem
jen v anglicke a ceske sekci wiki. Takze tohle vidim prvne a proctu to.

Problem je ze ja jsem tech vzorcu nasel celkem dost, ale kazdej je
trochu jinej a davaji treba i podobne vysledky nicmene chtel bych to mit
   dle oficoalniho postupu a to co jsem sem daval je to jak to pocitaji
"zabickari". Proto bych radeji nejake matematicke vyjadreni ze zmineneho
vzorce.

Radek Vicek