PIC -registr misto PORTB ?

Jiri Splichal splichal@pulp.cz
Čtvrtek Srpen 30 12:59:05 CEST 2007

Diky za odpoved!
Takhle to normalne take nepouzivam,ale ted se snazim upravit zdrojak
stazeny z webu ;-)
Ale jak pisu,jinak to funguje a i tu predchozi promennou (STSW) sem tam
doplnoval ja...
V jinych programech ,ktere sem psal cele pouzivam :

RAM       EQU 0x20
TEMP      EQU RAM+1
TEMP2    EQU RAM+2 atd

a kolikrat je tech promennych take hodne a problemy to nedela :-O
Vim ,ze prostor pro promenne neni neozmezny,ale tady je jeste v norme
(od tech 0x20 je volnych 80 Byte )
Spis sem mel na mysli,jestli se takhle da zamenit PORTB za jinou
promennou pri stejnych
instrukcich ...Myslel sem ,ze ano ,ale jak vidim tak to asi nebude tak
jednoduche :-(

--
Jirka