notas XPpr.+ paral. port + oscilo. pcs500 velleman ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Čtvrtek Srpen 30 07:33:07 CEST 2007

dobry den.
vystrachal jsem pri stehovani/uklidi oscilo. k pc od vellemana.ma to
pripojeni pres paralleni port a je galvanicky oddelenej.
stahnul jsem posledni sw. win98-vista, ale nemuzu to rozchodit.na
stolnim pc, s w2k to normalne bezi a notasu s XPpr. ani skrt.
uz jsem zkusil nastavit ten port na 100 moznejch zpusobu a kulovy.
nemate nekdo zkusenost co s tim.
na tech w2k je nastaveni "LPT1" - 378 na xp je "LPT1" - 3BC
ten rozsah adres se da v tom sw. nastavit ale nic nepomaha.
ted by se mi moc hodil na praci domu. pollozky nastaveni portu jsem
nechal stejny jako na pc s w2k.
diky za popostrceni.
tomik.