[OT] klimatizace do baraku

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Čtvrtek Srpen 30 07:15:59 CEST 2007

Uz to tu dlouho nebylo, kdyz uz je skoro patek... ;-)
Klima se zatim velmi osvedcuje, sice chladila jen asi 3 hodiny ve
zkusebnim provozu, ale topi skvele :-) Uvazuju, ze dam jeste jednu do
poschodi, kdyz se zapne rano v 5, v 6 je dole velmi prijemne na rozdil
od situace, kdy se nezapne a je kosa. Jeste uvidim, az klesnou teploty,
predpokladam, ze by mohla fungovat tak aspon do 5stC. Ted jsou docela
slusne slevy...
Planuju pristi rok, ze si jednu predelam na topeni do vody, zatim ze
vzduchu, potreboval bych sehnat nejaky rozumny vymenik - ma nekdo nejaky
tip, ze bych si pres zimu hral? Nebo jestli bratranec dovali bagr, tak
mozna I zemni kolektor... Ale furt mi vrta hlavou ta nase studna, ma 18m
hloubku, z toho asi 12m vody (v zime). Fakt by to nejaky rozumny vykon
nedalo, aniz by to zamrzlo, jako uzavreny obeh vody? Kdyz 60m vrt da
dejme tomu 3kW a je docela mala plocha pro odber tepla, tak ta studna ma
prumer 1.2m a tedy plochu docela slusnou - nepomuze to? Kdyby to dalo
trvale tak 2kW + 1kW kompresor, tak by to zrejme stacilo na takove to
temperovani podlah.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, June 25, 2007 8:45 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: [OT] klimatizace do baraku

Aktualni zprava, docela to funguje, efekt predcil moje ocekavani.
Zprovozneni bez problemu a efekt docela slusny, za ty prachy jsem
spokojen (stejne nechapu, jak to muze byt tak levne, tech soucastek je
tam docela dost...) Dnes jsem asi 2 hodky chladil, kosa jak svina, asi o
3 stupne dolu, pak 2 hodiny topil a vyhnal jsem to z 20st na 26st, obcas
tam couraly deti, zapomeli zavrit dvere atp. Plocha asi 35m2. Taky je to
dobre na fenovani hlavy ;-) Bedynka je docela chytra, pri prepinani
rezimu dela ruzne veci, zda se, ze I logicke (pocka, vysusi, pak az
zapne vetrak atp., akce na par minut)