Mini ITX - Geode

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Středa Srpen 29 22:42:51 CEST 2007

S tim analogem jsem si to rikal taky, nez jsem jentak ze zajimavosti zkusil pripojit 17" monitor na notebook Acer TravelMate....od te doby jsem dobrovolne opet upustil od digitalu a PC se spotrebou 150W vymenil za do te doby neduveryhodny Acer s 30W. Kvalita kupodivu temer digital (staci rucne postelovat monitor, ani Eizo neumi vse), a rozdil tezko patrny a to jsem pomerne narocny. Mam to pripojene na Eizo L568 pres kabel dodavany k monitoru a nestacim se divit. Bez ohledu na teplotu okoli i HW je to stale ostre bez zasahu.
Takze evidentne je analog a Analog...

Hroch