eclipse + avr

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Srpen 29 20:25:49 CEST 2007

Pozna Eclipse pod Linuxom aj symboly definovane z ioXXX.h? Mne pod Win
nie..

Konkretne mam projekt s ATmega16, v zdrojaku (*.c) mam #include
<avr/io.h> a v tomto zdrojaku mi nepozna ziadne symboly definovane v
iom16.h. T.j. nespravne oznacuje #ifdef bloky, nejde navigacia na
symbol. V io.h je cez #elif defined (__AVR_ATmega16__) includnuty
iom16. Kompilator GCC samozrejme kompiluje bez chyb, lebo symbol
__AVR_ATmega16__ si definuje interne na zaklade parametra prikazoveho
riadku -mmcu=atmega16.

OK, eclipse nema ako tento symbol poznat a najskor mi ani #elif blok v
io.h nevyznacil spravne. Pridal som teda definiciu __AVR_ATmega16__ do
nastaveni projektu medzi define syms. (Kompilatoru dvojita definicia
nevadi). Teraz mi uz eclipse #eilf blok v io.h vyznaci spravne, ale v
zdrojaku symboly z iom16.h stale nepozna.

Co mi je nepochopitelne, ze v io.h je includovane napr. aj
<avr/portpins.h> a v nom definovane symboly su v zdrojaku zname! Jediny
rozdiel je, ze include tohoto headera nie je podmienene zahrnuty v
ifdef blokoch. Urobil som teda pokus, ze som cely ifdef blok s
definiciami typov uP zakomentoval a #include <avr/iom16.h> som presunul
mimo neho. Nepomohlo...

Na zaver som doplnil #include <avr/iom16.h> priamo do zdrojaku, odvtedy
zdrojak symboly pozna. Akoze da sa s tym takto zit, ale nie je mi
jasne, kde je pes zakopany..

Skuste toto v Linuxe, zaujimalo by ma to. Dik,

miro

--- Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz> wrote:

> Aha to je ve vlastnostech projektu, nikoliv globalne, to je sice
> skoda, ale
> nevadi.
> Diky, prve jsem to taky prehlidnul.
> Jakub Ladman

Luggage? GPS? Comic books?
Check out fitting gifts for grads at Yahoo! Search
http://search.yahoo.com/search?fr=oni_on_mail&p=graduation+gifts&cs=bz