RE: OT - jiná otázka na WiFi [Was: Re: spojeni WIFI]

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Srpen 29 11:04:09 CEST 2007

Aby sit fungovala optimalne, tak je vhodne, aby RTS mely nastavene vsichni klienti. Naopak ze strany AP se RTS nenastavuje, protoze AP vidi klienty vsechny a vi kdy muze vysilat.
Cele to funguje tak, ze klient posila RTS kdyz chce vysilat paket delsi nez je nastavena hodnota, AP na to reaguje tim (samozrejme kdyz RTS prijme), ze vysila CTS a v nem specifikuje, ktery klient a jak dlouho muze vysilat. V takto vyhrazenem okne by jini klienti vysilat nemely, takze by vas ani rusit nemely. Z tohoto popisu si vyberte co potrebujete.

JK