OT - jiná otázka na WiFi [Was: Re: spojeni WIFI]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Srpen 29 09:46:43 CEST 2007

Zdravím,
Velice děkuji za link!
  Tak to je velmi důležitý parametr a je hezké, že když jsem si s ním hrál,
tak nějak intuitivně jsem ho nastavil na 512 :-), aniž jsem naprosto věděl, co
to vlastně dělá. A zrovna tuto hodnotu tam doporučují. Jinak fragmentaci mám
nastavenou na 1k.
  Taky mi tedy došlo, že moje problémy by mohly být způsobeny tím, že nějaký
"čuník" to nemá nastavené a tím vlastně, protože se navzájem neslyšíme, mne
dokáže "vyšachovat", pokud si myslí, že je na kanále sám a začne něco
intenzivního posílat...
  Jenže - když nevím, jak to mají nastavené ostatní klienti (neboť jsem u svého
poskytovatele žádné pokyny pro nastavení nikde nevyčetl), tak netuším, zda je
to dobře či zda bych měl nastavit něco jiného. Tak to už je na dotaz na
helpdesk.
  S pozdravem Pavel Troller