Re: RE: Xenony z auta ?

tsvach@volny.cz tsvach@volny.cz
Středa Srpen 29 09:46:12 CEST 2007

V nemecku elektroniku prodava nejaky pan Neigermaer za asi 30-40 euro.
Snad se najde pod heslem balast. Sidlo nedaleko Hamburgu.
Tolik pro tazajiciho se pana Novotneho.

Pro M.P.
No chtel jsem byt vtipny a blizko pravde. Mel jsem ten projekt xe*non
delat jako konkurenci jednomu velkemu koncernu. Predloni jsen se i tady
kvuli tomu poptaval, abych presvedcil sefa, ze je to blbost dneska vyvijet
xe*non.

Bohuzel Vase teorie je jeste vice nez zavadejici. Teplotni rozsah od
-40 do 120 stupnu. Ale to je detail.
Zadne rizeni vykonu svetelnym tokem, ale ciste merenim prikonu. Nikomu
nevadi, ze neudelate dve stejna elektronicka zarizeni. Pokud by to tak
bylo, tak neposlouchame ani televisi. A ony ty prijimace nejsou ani
stejne.
Ja to teorisovani vidim jako postavene na velice chromych nozickach a
zavadejici.
Takze, kdybych si zapali misto svicky petrolejku dopadnu stejne.

Fascinuji me, nejen vase, ale i jinych, velmi zasvecene teorie o nichz
nikdo nic nevi a jsou plne balastu.

Takze jsme si vlastne v informacni rovine rovni.

Muj osobni tip je, ze zpetne meri intenzitu zareni a dostavuji ji na
pozadovane hodnoty.
Logicky to je, v prubehu zivota se muze menit jas opotrebenim.
Stejne tak neudelate dve zcela stejny xenonky ani dve zcela stejna
elektronicka zarizeni navic
v teplotnim rozsahu od -30 do +60 °C.

Kdezto kdyz postavim regulovatelny menic a k nemu teplotne stabilni senzor

nebo jej teplotne zkoriguji, tak si muzu dovolit menit lampy i elektroniku
nevadi mi rozptyl vyrobnich parametru.

Je to sice jen teoretizovani, ale postaveny na rozumnych nozickach:).

Trebas v Olomouci na fakulte mame plno laseru, kde teplotni ovlivneni
muze
zpusobit i jen to, ze v mistnosti otevrete dvere a dvacet metru na druhe
strane ovlivnite teplotne vystupni charakteristiky laseru.

Pritom je mistnost uzavrena, jen to trosku zmeni tlak v mistnosti a nebo
prolina vzduch okny:).

No a tak se meri dany opticky parametr a zpetne se resi korekci do opticke
cesty.
Prevazne jde o vykon nebo fazi.

S pozdravem,
Marek Pavlu