OT - jiná otázka na WiFi [Was: Re: spojeni WIFI]

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Středa Srpen 29 09:14:18 CEST 2007

> Zdravim,
>
> Zkuste na obou stranach tem wifinam nastavit natvrdo "long preambule".
> Implicitni hodnota "auto"  neni vzdy mezi ruznymi zarizenimi uplne
> kompatibilni....  Ostatne - hodnota "short" neni kolikrat kompatibilni ani
> se
> stejnymi zarizenimi :-(
>
> Jinak hodnota -80dB je dost hranicni, bez rezervy na pocasi....
>
> zatim

Zdravím,
  já bohužel mám možnost konfigurovat jen jeden konec, ten druhý není můj
a provider by se asi zlobil, kdybych mu to hacknul :-).
  Zkoušel jsem u sebe preambuli nastavovat buď dlouhou nebo krátkou, ale
nepozoroval jsem příliš velký rozdíl, pokud vůbec nějaký byl pozorovatelný.
Když to šlo, tak to šlo s oběma hodnotami dobře, a když to nešlo, tak to
nešlo s žádnou :-).
  Už mám lepší anténu, tento víkend ji zkusím instalovat, navíc na jiném
místě, tak uvidím.
  Při té příležitosti ještě dotaz - v Radio sekci mohu nastavovat parametr
RTS v rozmezí od 1 do 2345, nebo možnost nastavení vyřadit (asi Auto). Co
to je ? Tu zkratku znám jen jako Request To Send - signál na sériovém
rozhraní, ale sem mi to nepasuje :-). Taky jsem neměl dojem, že by to
cokoliv ovlivňovalo, snad možná kromě intenzity signálu, ta se mi zdála
se mírně zvyšovat spolu se zvyšující se hodnotou RTS, ale to asi byla jen
náhodná korelace, jak se signál časově "houpe".
  S pozdravem Pavel Troller