RE: OT - jiná otázka na WiFi [Was: Re: spojeni WIFI]

hwmp hwmp@mikroservis.cz
Středa Srpen 29 01:49:39 CEST 2007

Zdravim,

Zkuste na obou stranach tem wifinam nastavit natvrdo "long preambule".
Implicitni hodnota "auto"  neni vzdy mezi ruznymi zarizenimi uplne
kompatibilni....  Ostatne - hodnota "short" neni kolikrat kompatibilni ani
se
stejnymi zarizenimi :-(

Jinak hodnota -80dB je dost hranicni, bez rezervy na pocasi....

zatim

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:     smartin@mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work: +420 481624301
51301, Semily 1
http://www.mikroservis.cz