Xenony z auta ?

Kamil Rezac krezac@gmail.com
Středa Srpen 29 07:15:06 CEST 2007

Zpetnovazebni rizeni intenzitou svetla se stoprocentne nedela (mozna
nektere balasty (ta RJ) to delaji pomoci proudu, ale i o tom dost
pochybuju, protoze se kupuji na dany vykon (obcas na ruzny vykon je
stejna vybojka, ale ruzny balast) - pouziva se to v pot. svetlech, tak
jsem to trochu zkoumal :) Tak pred mesicem az dve to nekdo pekne
popisoval na potapecske konfere, ale nedari se mi to najit, ale
vzasade je ta napajeci sekvence asi trikrokova (zapalovaci vn pulzi,
velky proud pri zhaveni, mensi proud a vyssi napeti, asi 70-100v pri
provozu], proto tolik elektroniky

KR