Xenony z auta ?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Srpen 28 23:00:28 CEST 2007


Tahle teorie odporuje tomu, že často obě jednotky jsou vně světlometu a
uvnitř je jenom "žárovka". Taky existují varianty, kdy tam je jenom jedna
krabička a na tu taky není místo uvnitř světlometu.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death 
 

> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Marek Pavlu
> Sent: Tuesday, August 28, 2007 9:47 PM
> 
> Muj osobni tip je, ze zpetne meri intenzitu zareni a 
> dostavuji ji na pozadovane hodnoty. 
> Logicky to je, v prubehu zivota se muze menit jas opotrebenim. 
> Stejne tak neudelate dve zcela stejny xenonky ani dve zcela 
> stejna elektronicka zarizeni navic v teplotnim rozsahu od -30 
> do +60 °C. 
> 
> Kdezto kdyz postavim regulovatelny menic a k nemu teplotne 
> stabilni senzor nebo jej teplotne zkoriguji, tak si muzu 
> dovolit menit lampy i elektroniku a nevadi mi rozptyl 
> vyrobnich parametru. 
> 
> Je to sice jen teoretizovani, ale postaveny na rozumnych nozickach:). 
> Trebas v Olomouci na fakulte mame plno laseru, kde teplotni 
> ovlivneni muze zpusobit i jen to, ze v mistnosti otevrete 
> dvere a dvacet metru na druhe strane ovlivnite teplotne 
> vystupni charakteristiky laseru.
> 
> Pritom je mistnost uzavrena, jen to trosku zmeni tlak v 
> mistnosti a nebo prolina vzduch okny:). 
> 
> No a tak se meri dany opticky parametr a zpetne se resi 
> korekci do opticke cesty. 
> Prevazne jde o vykon nebo fazi. 




Další informace o konferenci Hw-list