Xenony z auta ?

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Úterý Srpen 28 21:47:13 CEST 2007

Muj osobni tip je, ze zpetne meri intenzitu zareni a dostavuji ji na
pozadovane hodnoty.
Logicky to je, v prubehu zivota se muze menit jas opotrebenim.
Stejne tak neudelate dve zcela stejny xenonky ani dve zcela stejna
elektronicka zarizeni navic
v teplotnim rozsahu od -30 do +60 °C.

Kdezto kdyz postavim regulovatelny menic a k nemu teplotne stabilni senzor
nebo jej teplotne zkoriguji, tak si muzu dovolit menit lampy i elektroniku a
nevadi mi rozptyl vyrobnich parametru.

Je to sice jen teoretizovani, ale postaveny na rozumnych nozickach:).
Trebas v Olomouci na fakulte mame plno laseru, kde teplotni ovlivneni muze
zpusobit i jen to, ze v mistnosti otevrete dvere a dvacet metru na druhe
strane ovlivnite teplotne vystupni charakteristiky laseru.

Pritom je mistnost uzavrena, jen to trosku zmeni tlak v mistnosti a nebo
prolina vzduch okny:).

No a tak se meri dany opticky parametr a zpetne se resi korekci do opticke
cesty.
Prevazne jde o vykon nebo fazi.

S pozdravem,
                Marek Pavlu