USB 1.x HUB?

Slavomir Tomascik hw_tomascik@credit.t-com.sk
Úterý Srpen 28 08:31:18 CEST 2007

Vecsinou su USB porty na prednej strane PC pripojene takymi vlasovymi
paskovymi vodicmi pochybnej kvality. Byvaju tam dva problemy. Jednym
je rusenie, s ktorym si poradili lepsie, a druhy je ten, ze napr.
Cypress hub cip si berie na hispeed takmer .5A. SMSC ma o dost menej.
Musim vsak povedat, ze niektore VIA cipsety sa nemaju rady ani s tymi
hubmi (v poslednej dobe sme narazili na SB400 v jednom NB).

Slavo T.