Sanyo ENELOOP

Cestmir Dobosz cdobosz@europeum.cz
Pondělí Srpen 27 17:00:08 CEST 2007

V Holicich jsem zahledl stanek Bateria Slany a chlapci tam nabizeli

nejake nove NiMh Aku od Sanya, majici tyto vlastnosti:

Tyto akumulátory nové generace  označuje SANYO jako ENELOOP a ANSMANN jako
MAXe (jedná se o stejnou technologii)  jsou vhodné zvláště pro napájení
radiostanic,  fotoaparátů, blesků a dokonce i dálkových ovládačů, GPS
přístrojů, PDA a dalších, třeba jen občas používaných přístrojů. Velkou
výhodou proti běžným akumulátorům NiMH je mnohem menší samovybíjení (max.
15% ročně) , výrazně vyšší životnost (1000 cyklů)  a stálý a malý vnitřní
odpor.   Provedení AA i AAA za velmi rozumnou cenu na skladě!

Mozna je to novinka pouze pro mne. Mate nejake zkusenosti ?
V Holicich jsem odolal, ale v sobotu budou na Jarove na Radiojarmarku
tak ze bych neco koupil co netrpi samovybijenim. Prodavali 2000 mAh
za 85,- Kc.

Dekuji

Cestmir