Tři "odporové" a jedna "kapacitní" otázky

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Srpen 27 23:06:35 CEST 2007

myslim ze sme sa bavili o odpore, asi preto ten zmatok. Zvod medzi
vodicmi samozrejme stupa a odpor vedenia s dlzkou tiez rastie. Aby sme
boli presni toto plati len pre nizkostratove vedenia, lebo pokial
seriovy odpor stupa rychlejsie ako paralelny zvod tak to zo zaciatku
vedenia nebudeme vidiet a bude sa nam zdat ze zvod je po urcitej
vzdialenosti konstatny a dalej nestupa s dlzkou vedenia ;-)
b.