Sanyo ENELOOP

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Srpen 27 20:26:54 CEST 2007

Ja je provozuji cca pul roku ( zakoupeny  jeste za 120kc/ kus )  a zatim
bez problemu.  Experimentalne jsem zjistil, ze na samovybijeni nema vliv
okolni teplota.
Ovsem zima je pruser pro vybjeni. Pri teplote okolo -12 stupnu  jsou
spatny jako klasicke HiMH . Pri vybijeni v mrazaku kapacita jen
tretinova... a zda se ze se zvedne i vnitrni odpor.
( holt do zimy jedine osvedcene NiCD 1000mAh )
A taky  mam jeden clanek s nizsi kapacitou. Tri maji okolo 2100 mAh a
jeden ma 1950 mAh. A to stale , kapacita se nemeni.  Jen je ten
nejslabsi vzdy  prvni  vybity... :-(
Ctelo by to "sparovat" z vetsiho mnozstvi.
Zatim asi 30 cyklu pouziti primarne v blesku ( EX-580)  nebo v
digitalnim fotaku.