BETA - RUTA

Pondělí Srpen 27 19:08:30 CEST 2007

Hezký večír,

    nějak jsem to minule nenapsala, nepovažovala jsem to za nutné, ale
pro zvědavce: Celá souprava je "vysokonapěťový impulzní kolejový obvod".
Je to původem z Francie a je to dost nadraka, protože se k tomu nikdo
nechce moc hlásit. Vyrobil to ALSTROM (hehe) Na západ od našich hranic
se prý běžně používají, ale u nás se smějí používat jen na tratích, kde
se nepoužívá VZ, jelikož to spolu nejde dohromady. Z principu práce obou
systémů to ani nikdy nepůjde. Navíc ty impulzy rozsvítí na VZ zelenou.

BETA - vysílač signálu
RUTA - přijímač a vyhodnocovací část

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186