Delena prstencova jadra

vaelektronik@vaelektronik.cz vaelektronik@vaelektronik.cz
Pondělí Srpen 27 18:50:52 CEST 2007

Tam je i filtr? Já myslel že jen transily.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, August 27, 2007 5:44 PM
Subject: Re: Delena prstencova jadra

Na riesenie problemu s rusenim je vhodna aj predlzovacka k PC s
ochranou proti prepatiu. Pripadne rozdvojka s takouto ochranou. Sam mam
predlzovacku so zasuvkami master/slave a spominanou ochranou. Kolegovi
rusila pracka CRT monitor, pozical som mu na vyskusanie predlzovacku -
rusenie zmizlo. Takze to mam overene prakticky.

miro