MMS

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Srpen 27 16:32:02 CEST 2007

> Jenze tihle mastodonti si leckdy delaji, co chteji. Branit se musi
> predevsim normalni uzivatel. Kdyz mi nejede GPRS tam, kam potrebuji,
> musim se ozyvat hlavne ja. Otazkou je, jestli to k necemu je. Kdybych
> to ja potreboval, tak bych se rozhodne branil, ze me nekdo blokuje.

No ale takychto ako Ty maju osetrene velmi jednoducho - proste sa
neprestrelis cez tu babu (ci chlapa, aby ma niekto neobvinil zo sexizmu
:-) ) co dviha telefon.

Ja som mal len pomerne trivialny problem, XXXXX (meno operatora
cenzurovane) mi obcas pri pokuse o natiahnutie stranky vnucoval svoju
stranku ktoru nepotrebujem, a kedze mam lacny tarif s malou kvotou len
na zriedkave pouzivanie v PDA, bolo to poznat na ucte. Samozrejme
volanie na standardny hlepdesk bolo hadzanim hrachu na stenu. Az ked som
sa vyhrozil ze by som mohol nedoporucit ich sluzbu mojmu klientovi (co
je pravda len ciastocne, lebo sice som nikomu nikoho nedoporucoval ale
nikto ma na ziadne doporucovanie ani neziadal, takze teraz neviem ci mam
mat vycitky svedomia kvoli tomuto :-? ), ma znicoho nic kontaktoval
niekto od nich ocividne znaly problematiky, a ponukol riesenie. Zvlastne
na tom rieseni je to, ze je zadarmo, staci si onho poziadat; akurat to
nikde neprezradia, ze je zadarmo a staci si onho poziadat... :-(

wek