OT: Hard disk HP Kittyhawk C3013A.

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Srpen 27 14:21:39 CEST 2007

To PC je nejaka 386-ka v PCMCIA a z tohoto HDD to podle me jede. Jeste
ma na desce jednu flasku, asi bios.
Shodou okolnosti pred casem kolega laboroval s podobnou ridici deskou,
ktera HDD nemela, ale tech flashek tam bylo asi 6. Divam se na tuto
desku a pozice tam jsou, jen nejsou osazeny.
Podle informaci majitele to nenabiha, to je cely. Kdyz se disk chova
takto, tak myslim, ze je to ono. Na stole to nenam jak vyzkouset a
kombajn je daleko.

Martin Hanek