MMS

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Srpen 27 13:09:54 CEST 2007

Nevím, jestli by to splnilo požadavky, ale mělo by fungovat připojení přes
GPRS, APN na MMS a nastavená proxy. Pak to půjde čistou cestou jako z
mobilu, ale samozřejmě to bude za cenu normální MMS. To už je potom možná
rovnou lepší to posílat jako email a na mobilu si nastavit mail klienta...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death