OT - MapSource v DEMO mode

Ivan Kiss Ivan.Kiss@Novohrad.sk
Pondělí Srpen 27 11:47:55 CEST 2007

Zmienoval som sa o tom ja.
Demo mod vam umozni pouzivat mapu v plnom detaile len na pocitaci. Ak si
nainstalujete nRoute, tak mozete nudzovo pouzit notebook ako navigator.
Udaje o polohe bude brat z pripojeneho GPS.

Ak nahrate mapu v demo mode do GPS, tak bude cele GPS v nejakom demo
mode. Neskusal som to, preto neviem presne co bude obmedzene, ale viem
ze to takto neobidete.

Este dodam, ze v povodnom prispevku som dal zly link na nRoute. Bol to
len update. Instalacka sa dodava zrejme len s kupenou mapou.

IK