OT - MapSource v DEMO mode

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Srpen 27 10:38:02 CEST 2007

Zdravím s další GPS pozitivní otázkou.

  Před nedávnem tu probíhal rozsáhlý thread o GPS a mimo jiné tam byla zmíněna
možnost provozovat software MapSource v demo módu zadáním slova DEMO místo
25místného aktivačního kódu.
  Tato možnost mi přišla vhod. Kdo už více zná můj profil, ví, že pracuji
výhradně v Linuxu a nemám žádný stroj s ne-unixovým OSem (a nechci mít). Pokud
potřebuji spustit nějaký program pro windows, používám wine. Ne každý program
v něm však dobře funguje a proto nehodlám kupovat za dosti peněz balíky, které
bych pak nemohl použít.
  Tedy zpátky k věci: Ukázalo se, že v poslední verzi wine lze MapSource
pustit a vypadá funkční. Mapa se zdá být v pořádku a na PC ji lze prohlížet.
Při pokusu o download do Garmina mi to však vypíše varování, že se pokouším
poslat do GPS data v demo módu a zda chci opravdu pokračovat. To mne dosud
odradilo od pokračování. Co se stane, pokud s tím budu souhlasit ? Nezkripluje
mi to GPS do nějakého stavu, z něhož by pak už nešla dostat ? Nebo to tu mapu
nějak znehodnotí, aby nešla dobře použít ? Právě tu komunikaci s GPS bych rád
vyzkoušel, v obsluze portů mívá wine nejvíce slabin. Pokud by vše prošlo a vše
by fungovalo dobře, tak ten MapSource (s mapou Czech Topo 50) samozřejmě
koupím.

    S pozdravem Pavel Troller