RE: Nesmyslné datum u GPS

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Srpen 27 09:34:36 CEST 2007

Udelal bych to tak, ze bych GPSku pustil nekde, kde urcite nenajde satelity
(uvnitr domu, v tunelu, v dole :-))).

Po cca minute hodi hlasku, ze nemuze najit satelity a co ma delat. Zvolil
bych volbu ze ma zacit uplne od zacatku (jako kdyz se poprve vytahne z
krabice) a tam se tusim zadava datum a/nebo priblizna poloha.

Pak bych s ni vylezl na signal a ona by se mela chytit spravne.

Jakub Serych