Nekde je chyba Re: Jak postupujete pri navrhu Vref s TL431

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 26 23:40:55 CEST 2007

Asi to je v poradku protoze jsem to ted asi od 21h zkusebne zapnul viz.:

http://www.jakjevenku.info/meteo_day_tlak_buk.php

oproti

http://www.jakjevenku.info/pokus2.php

a jede to rozhodne lepe nez ostra meteostanice, kde bude asi podobna
chyba - tam je ale reference zapojena jinak a je i jine tlakove cidlo.

Radek Vicek