Nekde je chyba Re: Jak postupujete pri navrhu Vref s TL431

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 26 12:45:47 CEST 2007

Ano kondenzatory tam 100n jsou a to dva - jsou ale predepsane u toho
tlakomeru a ADcka v DS. Jedina moznost jen pro klid duse je tedy
zvednout kapacitu nad ty 2uF - nemelo by to nicemu vadit nebot se tam
nebude vyskytovat zadna rychla zmena zateze.

Radek Vicek