Nekde je chyba Re: Jak postupujete pri navrhu Vref s TL431

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 26 12:39:44 CEST 2007

Rekl bych ze zavada je odstranena a je to asi ta nejmene pravdepodobna.
Dal jsem tam jinou TL431 podle znacky jiny vyrobce (predtim ST ted asi
Farchild - takove sikme male F) a ta se chova rekl bych jak ma nebo by
to mohlo byt. Napeti naprazdno 5.045V a pri zatezi 4.970V s tim ze pri
zatezi 1k az 500R je to plus minus v ramci 1mV na meraku. Jsem zvedavej
zda to byl jeden vadny kousek a nebo to bude i ta druha co jsem kupoval
stejna. Tu co jsem tam daval a co chodi tu mam nekde jako nedotknutelnou
zasobu.

Ten kondik na Vref sice v katalogu neni, ale vim ze bez nej to TLko
kmitalo v jinych zapojeni s prominutim jako prase - naposledy treba v
Zajicovo nabijecich na lionky.

Az me prejde vztek zkusim tu druhou.

Radek Vicek