Nekde je chyba Re: Jak postupujete pri navrhu Vref s TL431

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 26 11:48:40 CEST 2007

Tak nevim ted jsem to cele proveroval - zapojeni a osazeni by melo byt
dobre viz prilohy.

Odpojil jsem zbytek desky a jako zatez si tam dal trimr 1k - napeti se
plynule meni podle toho jak s nim tocim. Zhruba pod jednou tretinou
(330R) to zacne jit i pod tu minimalni toleranci Vref coz by odpovidalo
tomu ze prelezu tech 15mA.

Chova se to ted opravdu jako normalni zenerka - rozhodne ne jako neco co
by melo mit impedanci 0.2ohmu. :-(

Radek Vicek